سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اس ام اس های تک و باحال برای ضد حال شدن پسملای گل

اس ام اس عا شقانه جدید های تک و باحال برای ضد حال شدن پسملای گل

 

اس ام اس های تک و باحال برای ضد حال شدن پسملای گل

 

میدونید چرا بیشتر نخبه های جهان و رتبه اولی های کنکور پسرن؟
چون به خاطر ترس و فرار از سربازی عین س-گ
درس میخونن!؟
سلامتی داداشای گلم که هنوز سربازی نرفتن!؟
 
دیگر هیچ مردی به هوایت سر به بیابان نمیذارد.
ساده شده ای لیلی جان؟!
مردان روزگار ما، با یک کلیک روزی هزار بار عاشق میشوند…
 
دوستم چند روز سرما خورده بوده. بعدش مامانش براش گواهی مینویسه و میبره مدرسه که غیبت نزنن براش.
یه روز بعد از وقتی که گواهیو تحویل میده، ناظمشون صداش میکنه از سر کلاس میپرسه این چیه اوردی واسه من؟؟؟
میگه : گواهی دکترمونه دیگه
نگو مامان پسره دکتر زنان و زایمان بوده!
اس ام اس های تک و باحال برای ضد حال شدن پسملای گل
 
خیلی از زنها حاضر نیستند به مردی که نمیشناسند کمک کنند
ولی تقریبأ همه مردها حاضرند حتی واسه زنهای غریبه هم بمیرن..!
چقدر این مردا آقان!
 
داریم کم کم نزدیک میشیم به روزی که یه پسر از خودش عکس بزاره زیرش
بنویسه اینم من بدون آرایش!
خخخخ
ای خدااااااااا
اس ام اس های تک و باحال برای ضد حال شدن پسملای گل
پسره جوراب پوشیده ساق کوتای دخترونه با گلای صورتی…
آخه من چ جوری بزنم بکشمش ک طبیعی جلوه بده؟!

 

اس ام اس های تک و باحال برای ضد حال شدن پسملای گل

کلا از اینکه مرد هستم خوشحالم و دارم حال میکنم.
هر کی هم مثله منه لایک کنه تا یکم حال این زنا گرفته بشه D: